Isnin, 7 Mac 2011

PERKASA sahut cabaran Nazri Padang Rengas

PERKASA menyahut cabaran Nazri Aziz supaya PERKASA bertanding di PRU13 akan datang. PERKASA akan meletak calun di mana saja ada calun dari mana-mana parti yang dilihat menolak agenda Melayu dan Bumiputera.

PERKASA juga tidak teragak-agak meletak calun bebas di Padang Rengas nanti. Bagaimanapun PERKASA merasakan PRU13 nanti tidak perlu calun bebas tajaan PERKASA di Padang Rengga nanti kerana Nazri bukan lagi calun BN di situ, Menurut Setiausaha Agung PERKASA Sdr Syed Hassan Syed Ali

PERKASA akan pastikan Nazri bukan lagi calun BN di situ. Jika beliau masih lagi bertanding PERKASA akan letak calun. Biar tidak menang di situ kerana PERKASA hanya perlukan Nazri tidak akan menang sahaja.

Biar calun dari Parti lawan lain yang menang di situ akibat dari terpecahnya undi BN, PERKASA akan tetap berpuas hati. Pemimpin seperti Nazri tidak diperlukan lagi. Sebenarnya Nazri adalah penyebab BN hampir ditolak rakyat keseluruhannya pada PRU12 dulu bila kenyataan-kenyataan yang dibuatnya menyakiti hati orang Melayu dan membabi buta pertahan Perdana Menteri yang lemah dan menghina bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir sebelum itu. Rakyat sudah kenal siapa Nazri ni.

Kenapa beliau perlu melenting bila PERKASA menolak cadangan untuk memansuhkan ruang perkenalan bangsa di borang-borang yang dikeluarkan oleh Jabatan Kerajaan atau swasta seperti yang dicadangkan Dr. Muzaffar? kata Syad Hassan kepada laman www.pribumiperkasa.com sebentar tadi.

Mengapa memaksa semua pihak bersetuju pada sesuatu cadangan yang beliau turut setuju? Itu hak PERKASA nak tolak atau setuju. Bukankah kerajaan sekarang terbuka menerima pandangan semua pihak?

Apa masalahnya untuk kekalkan ruangan perkenal bangsa di setiap borang? Perpaduan kaum bukan itu yang menjadi penghalang. Selepas ini akan ada pula cadangan masuhkan ruangan perkenal agama pada borang. Kemungkinan Nazri juga akan bersetuju. Cadangan yang membuatkan banyak pihak tidak bersetuju juga perlu diambil kira. Bukan cadangan yang Nazri sahaja perlu dituruti.

PERKASA sudah ada calun yang sesuai untuk Parlimen Padang Rengas pada PRU13. Hanya menunggu masa sahaja dan kata putus terletak di tangan Presiden PERKASA Dato’ Ibrahim Ali.

PERKASA telah merancang mengadakan satu lagi perhimpunan Melayu di Perak. Nampaknya kita sudah kenal pasti tempat yang sesuai. Saya cabar Nazri gagalkan perhimpunan Melayu anjuran PERKASA di Padangan Rengas bila sampai masanya.

BN perlu pastikan calun yang diterima oleh semua pihak perlu diletak di Padang Rengas. PERKASA akan tolak BN kalau Nazri masih lagi calun di Padang Rengas.

Tiada ulasan: