Khamis, 3 Mac 2011

SUAMI LUMPUH ISTERI KEMALANGAN JALANRAYA



Perkasa kawasan Desa Paya Mengkuang bersama-sama Biro Hal Ehwal Pengguna (BHEP) UMNO Bahagian Gelang Patah menziarah Adam Bin Yahya yang menghidap sakit Lumpuh dan isteri beliau yang terlibat dalam kemalangan jalanraya baru-baru ini pada 1 Mac, 2011, jam 10.30 malam di rumah Adam di Desa Paya mengkuang, Gelang Patah, Johor.

Rombongan tersebut menghulurkan bantuan dalam bentuk wang tunai hasil kutipan oleh BHEP dan Perkasa Kawasan kepada pasangan yang malang itu. Adam dan isteri yang terharu dengan kedatangan rombongan menyatakan kesyukuran dan terima kasih diatas kunjungan dan bantuan tersebut.

Pengerusi BHEP Ir Hj Mohd Nasir Hashim yang perihatin dengan nasib yang menimpa Adam dan isteri akan berusaha mendapatkan bantuan dari pihak kerajaan mahupun pihak swasta bagi merengankan beban hidup pasangan tersebut.

Pengerusi Perkasa Kawasan yang juga Ketua Wira Perkasa Johor Bahru Sdra Shahrullizam A Samad menyatakan penghargaan dan terima kasih kepada BHEP dan beliau mengharapkan agar pihak-pihak yang bertanggungjawab menghulurkan bantuan dengan segera.

Kunjungan tersebut turut dihadiri Ketua Penerangan Perkasa Johor Bahru Hj Arbain Bunjamin dan AJK serta Naib YDP1 Perkasa Johor En Samat Atan.

Tiada ulasan: