Isnin, 21 Februari 2011

BANTAHAN MENOLAK CADANGAN PENIAGA CINA AGAR UPTOWN MUAR YANG DIPERNIAGA OLEH ORANG2 MELAYU AGAR DIPINDAH KE TEMPAT LAIN.

PERKASA DAERAH MUAR, membantah sekeras2nya dan menolak cadangan peniaga2 dari masyarakat cina yang mahu para peniaga melayu yang berniaga di UPTOWN jalan Sisi Muar (Berhadapan dengan MPM) yg dibuka seminggu 2 kali pada Sabtu & Ahad , agar berpindah ke tempat lain kerana kesesakan jalan utama.Bagaimana pula dengan para peniaga cina yang berniaga bertahun2 lamanya dgn menggunakan gerai kereta sorong di kaki-kaki lima jalan Ali dan Jalan Abu ? Kesesakan juga sentiasa berlaku di jalan berkenaan.. Mengapa peniaga-peniaga cina ini suka sangat mengancau dan tidak senang melihat peniaga melayu yang berniaga di UPtown Muar.. Jgn sampai tragedi 13 Mei berulang!!! kritikel nanti di buatnya...

PERKASA DAERAH MUAR BERSAMA2 PARA PENIAGA MELAYU AKAN BERHIMPUN DAN MEMBUAT DEMOTRASI AMAN DI HADAPAN PEJABAT MPM PADA 22/2/2011 JAM 11 PAGI. BAGI MEREKA YANG MENYOKONG BANTAHAN INI, DI ALU2KAN UNTUK BERSAMA ..

Tiada ulasan: